Regn o åter regn

Ja fy skråen så det regnar! Igår vräkte det ner regn mest hela dagen o det har hållt på hela natten o kommer fortsätta ett bra tag till :/

Så idag blir det en massa innesittarmys. Film, o spelande, samt lite småplockande då det annars är städat. Ska rensa lite i barnens garderober, o även uppe i ”kontoret”, sen kommer det bli bakning under dagen 🙂

O under dagen hoppas jag på att få ett samtal ifrån mäklaren om hur det går med huset 🙂 Vi är ff ensamma budare på det 🙂 Så vi håler tummar o tår!

I övrigt börjar vi må riktigt bra, alla i familjen, o det känns riktigt skönt! Jag har börjar få tillbaka min ork o styrka, så att jag snart förhoppningsvis kan börja med träningen igen, så som jag längtar!!!

Ja, så ser det ut 🙂 Nu ska jag ta o hämta mig min caffe latte o mysa ner under en filt i soffan 🙂

Ha en underbar dag!